Elektroder är allt just nu.

Jag har skrivit ner en lista på vad som har förbättrats under de snart sex månaderna med träning med elektroderna. Det här har hänt;

 


Före elektroderna;

 

·      Spänd och ihopdragen höger arm och hand konstant

·      Orörlig axelled på höger sida

·      Haltande och ojämn gång med dålig balans

·      Dåligt eller obefintligt självförtroende

Efter elektroderna;

·      Avslappnad och mjuk arm och hand

·      Kan lätt sträcka högerarm över huvudet. Inga problem!

·      Jämn gång med mycket bättre balans

·      Självförtroende på topp

 


Jag känner mig så motiverad att fortsätta och så tacksam och lycklig över att jag har hittat den här träningen. Det är helt otroligt vad som har hänt, men det är bara början. Nu är det dags för finliret och det ser jag fram emot - även om jag kanske inte ser lika stora framsteg som jag har gjort nu.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0