Mitt första wet-vest pass

Jag håller just nu på att förbereda mitt försa wet-vest pass någonsin. Det går sakta framåt, jag hade ingen aning om att det skulle ta så här långt tid att förbereda och jag är långt ifrån klar, men jag har cirka en månad på mig att göra det klart. Under den tiden ska jag "bara" praktisera på en förskola och förbereda mig inför skolan. Nämnde jag att jag har hållt på att analysera en låt i en timme nu? Nä, men det gör jag och den första låten är nästan klar. Två - tre genomlysningar till och sedan har jag analyserat min första låt någonsin och sen är det bara 12-13 låtar kvar. Men jag har roligt och det är huvudsaken eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0