Lugn helg!

Helgen har varit lugn och avkopplande. Har varit hemma hos mamma och pappa och fått lite ström! (Jag har alltså tränat med elektroderna.) Det har varit underbart1 Tänk vilken skillnad, det är som om hjärnan har fattat att inte koppla in fel muskler. De finns fortfarande - felrörelserna, men inte lika mycket! Och nu kan jag med ren vilja kontrollera om handen ska vara knuten eller utsträckt. Ja, jag måste ju tänka och anstränga hjärnmusklerna (så jobbigt!) för att det ska kunna funka, men ändå. Lite mer än 23 år har min hjärna använt och befallt fel muskler, nu börjar den lära sig att koppla rätt, använda rätt efter - hör och häpna - TVÅ VECKOR!
Har inte gjort så mycket mer. Lyssnat på Caroline of Ugglas och hennes "Kör för ALLA", när de framförde några låtar på Gränby och sedan har jag bara vilat!

Kommentarer
Postat av: moster Ingalill

Älskade Linn

Fantastiskt att få läsa det du delger oss andra. Underbart att du hittat något som ger förbättringar för dig. Jag vet att du är en kämpe på många sätt och då kommer resultatet som ett brev på posten.

Kram

2011-01-16 @ 19:57:18
Postat av: Nettan

Jag kan nästan inte tro att det är sant.....

Ska bli spännande att se!!!

Förstår att det krävs envishet att göra detta flera gånger i veckan men "kämpa på"!!!!

2011-01-16 @ 21:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0