En ny dag närmar sig!

Att upptäcka ett jag som varit dold på flera år, är ingenting som sker på en dag. Att ana vad man kan, men inte kunna det nu. Det gör mig galen. Jag vet vad jag kan bli, vem jag kan vara, men jag gör det inte. Jag sitter fast i mitt gamla jag, i förlåtmigförattjagfinns - jag. Men nu börjar det ändras. Sakta men säkert lämnar de tankarna mig, men jag vill vara där IDAG. Jag vill inte hindras av mina tankar som stoppar mig, men det är ingenting som jag ändra på ett ögonblick. Även om jag VILL!
Förändringen börjar NU, i denna sekund, men kommer jag att uppmärksamma, lägga märke till alla chanser i vardagen, som hjälper mig att förändras?
Det är nu den allra viktigaste frågan jag kan ställa mig!

Kommentarer
Postat av: Storesyster

Hej gumman Va underbart att lasa dessa rader fr dig Nu kan du borja visa varlden att har e jag och jag vill fram!! Kram pa dig Vill garna se resultaten nan gang. ( ipaden har inga a a o med prickar over)

2011-01-10 @ 22:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0