Mina vänner, släktingar och storfamilj

Jag är lyckligt lottad att jag har vänner och släktingar i mitt liv. Vissa är en del av det jag vill kalla min storfamilj, människor som jag umgåtts väldigt intensivt med under många år, andra ser jag mer sällan, men jag tänker desto mer på er. Ni finns alltid i mina tankar och ger mig styrka och mod att fortsätta utvecklas till en bättre människa, en modigare människa. Ni har lärt mig så mycket i livet, även om jag kanske har varit dålig att säga det till er, men precis som med min familj betyder ni så hemskt mycket för mig och jag är tacksam och glad över att ha fått träffa er, lära känna er och varit en del av era liv.

Tack så hemskt mycket för att jag har fått vara och är en del av era liv...

Kommentarer
Postat av: nettan

Älskade Linn! Om Du visste hur mycket Du betyder för mig!! Jag tänker nog lika ofta på Dig och förundras över vilken fantastisk ung kvinna Du är.

En riktig kämpe! Det kommer att gå bra för Dig i livet för Du har rätt inställning.

Tack för att Du finns och snart ses vi igen!

Kära hälsningar från faster Nettan

2011-09-15 @ 18:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0