Min familj!

Min familj betyder så mycket för mig, mer än vad jag kan beskriva med ord. Mamma och pappa, ni har varit och är mina stöttepelare, mina klippor och de som jag absolut vill visa att jag kan både det ena och det andra. Mina systrar P och J är de som alltid plockar ner mig på jorden och som får mig att skratta och visar mig vägen genom livet på än det ena än det andra sättet. Mina systerdöttrar S och E är mina glädjeämnen, min lycka att få träffa - leka och umgås med - även om vi ibland kivas och busar. Min svåger T och min "svåger" D, jag är hemskt glad att jag har fått lära känna er...

Ni, min familj kan jag alltid lita på och jag är så lycklig över att ni är min familj... Jag tycker så hemskt mycket om er, mer än vad ni kan förstå...

Kommentarer
Postat av: Jonna

Duuuu nu ljuger du igen ^^ vi vet visst att du tycker om oss, mer än vad du tror. Du har ju sagt "älskar dig" så många gånger att du aldrig mer behöver säga det så det så :D



men vi tycker om dig ändå, även om du är lite tjatig ;)

2011-08-22 @ 22:19:20
URL: http://yureawen.blogg.se/
Postat av: Linn Hedlund

Ja, ja, okejdå, Jonna. Du har rätt..

2011-08-23 @ 10:28:44
URL: http://linjaunknown.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej vännen. Du betyder mycket för mig med. Kram

2011-08-24 @ 07:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0