Första skoldagen

Yes, äntligen kommer jag att börja... Det kommer nog att vara intensivt och förvirrande ibland, men det kommer att vara så roligt att äntligen få börja igen. Eftersom jag tog och gjorde min omexamination på praktiken, kändes det som om skolan redan hade börjat och det är därför jag är så taggad nu. Jag ligger med andra ord före i min hjärna än vad jag egentligen är, jag anmälde csn för tidigt, innan de hade fått mina uppgifter från universitetet - därför att för mig själv hade jag redan börjat och denna vecka som har varit kunde lika gärna ha varit ett minilov än det sommarlov jag egentligen har haft. Men nu i eftermiddag börjar det och jag ser verkligen fram emot att få sätta mig i skolbänken och få mer kunskapen så jag utvecklas som pedagog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0